Glömde mascaran

lugn dag i skolan idag. inga riktiga lektioner alls än.
började vid 9 och då hade vi nån förrvirrande namnlek. höhö. jag hade glömt att ta på mascara, hur man nu kan glömma det fast man har sminkat resten av ansiktet, så moa fick ta med en till mig, haha. snällt vare :) aja, sen kom alla våra nya lärare och presenterade sig. lite rast efter det har jag för mig (; sen information. massa information. gillar inte stolarna i klassrummet, dom är så hårda och det gör ont att sitta på dom tillslut.
slutade halv 12 typ för vår lärare va tvungen att gå hem. men alla åt i matsalen för första gången :) inte så gott med ändå. och jag stannade kvar efter det nån halvtimme, satt med nille, zachy och klintha i korridoren. gillar att nille och jag går på samma skola.
nu har jag skittråkigt, har inget att göra och klockan är bara 2! ucch, kanske hade vart bättre att gå länge i skolan.

imorgon ska jag till nille efter skolan tror jag i alla fall, nått att se fram emot (:

Kommentarer
Postat av: nillää

Gillar å gå på samma skola också (A)

2008-08-20 @ 16:17:29
Postat av: Anonym

sv: taack !

2008-08-20 @ 18:00:54
URL: http://antoniasliv.blogg.se/
Postat av: pauline

Måste bara säga att du har en jätte fin header!

2008-08-20 @ 18:23:42
URL: http://norrlandsjantan.blogg.se/
Postat av: Pauline

sv: tacktack! va snällt sagt av dej:)

2008-08-20 @ 18:34:16
URL: http://norrlandsjantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0