"Jord" under skon

det blev att träffa älskling en stund idag :) gick på stan och jag köpte den gula tröjan som finns i något inlägg lite längre ner. bara 149:- ;)
sen åkte jag till mormor och efter en stund åkte vi för att lyssna när nille spelade i parken. satt på ett fik där, byttan tror jag(?) och pratade i en och en halv timme. mysit! :)

men nu till det vidriga som hände,
mormor och jag gick till bilen och när vi satte oss så började det stinka. asså, det verkligen stank! först trodde vi det var utifrån för det luktade lite till och från, men i stort sett hela tiden. vi tittade runt lite, och mormor visade en staty som finns lite utanför stan typ. den föreställer en tjej och en kille som är nakna. mormor har varit på nån såndär stadsvandring och fått reda på massa fakta om kalmar, och då hade hon fått veta att flickorna på en gammal flickskola förr i tiden inte fick gå på sidan så dom såg killen naken! dom fick bara titta på tjejen. haha, så känsliga var dom i början på 1900-talet ;)
hur som helst, vi åkte en stund till och stanken försvann inte. vi började förstå att det inte var utifrån, men vad kunde det vara i bilen som stank så?
vi parkerade bilen en bit från mormors lägenhet och började gå. i trapphuset kände jag att det var något under min chivklack (eller vad det nu heter..) och jag tittade efter. det såg ut som jord så jag rörde precis med fingertoppen för att se om det var det. jag var tvungen att lukta med tanka på vad vi känt innan.

JAG TRODDE JAG SKULLE SPY. HUNDBAJS! så jävla vidrigt!

visade mormor halvt hysterisk och hon blev väldigt äcklad. jag fick gå ut och ta bort det mesta på gräset och sen gå in igen. vi fick ta in skon på toan och mormor försökte få bort resten med papper och blöta den, samtidigt som hon klöktes! haha fan va vi skrattade :D



Kommentarer
Postat av: Melissa

svar; åh tack så mkt :)

2008-08-14 @ 13:01:16
URL: http://melissao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0