Lollo, Nille & Buzz

idag har jag varit med lollo :) som vanligt pratade vi en massa och det är lika härligt varje gång. var ute och gick en runda också, och tittade på alla 30 blombuketter som låg utan utanför bigittakyrkan från hennes morfars begravning. jättefina blommor, otroligt vad folk lägger mycket pengar på det. när jag har min begravning, som förhoppningsvis inte är förens om mååånga år(!) så vill jag hellre att släktingarna kan donare pengarna till en bancanserfond eller något. men visst är det fint med massa blommor också!
hur som helst, sen åkte jag till nille en stund för lollo skulle iväg. gjorde inte så mkt hos han, var bara där tre timmar typ? sen skulle han också iväg och spela i stadsparken :) mamma, jag, marcus och mormor åkte dit en stund efter och tittade på honom. superducktig e han! :)
ah förresten, innan vi åkte till parken så köpte mamma "buzz". några vet nog var det är för något, och för er som inte vet så är det ett tv-spel som är sjukt kul, haha. så det har vi spelat sen vi kom hem nu (; megakul!

och imorgon är det rix fm och det innebär fest :) woho! så gå gärna in och läs om den kvällen på fredagen eller nått när jag har hunnit blogga.
ha det super!

Kommentarer
Postat av: Lisso

Var med och tävla om ett presentkort (300kr) på halsband!

http://lisso.blogg.se/2008/august/tavling.html

2008-08-07 @ 14:57:13
URL: http://lisso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0