Nervös!!

jag måste blogga för jag har typ panik. asså, jag vill inte till skolan imon! har längtat jättemycket efter att få träffa alla nya, få komma till en ny skola, få en helt ny start med en helt ny klass. men nu, jag vill bara vara hemma! hemma i sängen och sova som jag inte har gillat på hela lovet. jag är så sjukt nervös, hur ska allt bli?! tänk om allt blir hemskt? att alla tycker jag är helt trög och konstig? jag vill inte att det ska bli så! jag kan få börja dagis istället, då man bara började leka med vem som helst, och sen var man bästisar på en minut. ja, så vill jag ha det.
men det kommer bli bra, känner det på mig :)

önska mig lycka till imon i alla fall (a)


Kommentarer
Postat av: nillää

Lycka till bre<3

2008-08-19 @ 01:31:37
Postat av: Anonym

Lycka till, det kommer gå toppen!

2008-08-19 @ 13:14:16
URL: http://antoniasliv.blogg.se/
Postat av: malte

ta det lungt, kmr gå hur bra som helst;)

2008-08-19 @ 15:36:51
Postat av: Anonym

sv: jo sushi är riktigt gott när man väl är sugen.

men känner många som inte gillar det..

kram

2008-08-19 @ 16:53:52
URL: http://antoniasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0