Strömavbrott men fungerande tv

sitter här hemma helt själv och väntar på att nille ska komma. hörde nyss åskan och det finns nog inget mysigare än åska! kanske inte jättekul när man är hemma själv, men om man är familjen eller kanske med nån kompis eller nille, då är det så himla mysit! :) speciellt om det är mörk ute och det blir strömavbrott.

när jag var yngre, inte jätteliten men för några år sedan, så brukade jag och min mormor låtsas att det var strömavbrott på kvällarna om jag sov där. då släckte vi alla lampor i hennes lägenhet och tände massa ljus överallt. men tvn fick alltid vara på(y) jag brukade säga att den gick på batterier. så där satt vi och mös med alla ljusen, och jag tyckte det var jag var jättemysit. kanske får göra om det nån gång igen! :)

Kommentarer
Postat av: Annika

Nej vad gulligt med tända ljus osv :D Härligt! Jo visst är låten bra! :D

2008-08-09 @ 22:14:36
URL: http://styrkvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0