Äntligen jullov!

julavslutning idag dåva! :) blev en massa prat med klassen under två timmar. trevlans! vår lärare berättade att vi ska börja med en ny kurs nästa termin som heter "gränser". det handlar om alkohol och knark typ, ganska onödig kurs tycker jag.. jag menar, man har väll hört hur skadligt det är med alkohol? och jag hoppas verkligen inte att någon i min klass knarkar, men visst, man vet aldrig..
aja, satt kvar i cafeterian ungefär 2 timmar efter att vi hade slutat med sofie och robin. rätt kul (y) idag ska jag inte göra någonting, kanske ska ut ikväll en stund :) får se!
HA ETT BRA JULLOV ALLIHOPA ♥

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: Nejnej, jag fick inte jullov idag. Idag var bara sista dagen med lektioner, men imorgon ska jag till skolan igen för då är det skolavslutning och sen jullov :) Vad skönt för dig!

2008-12-18 @ 17:13:19
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0