Gott nytt år!

snart ska jag börja fixa mig för vid halv 6 går bussen till färjestaden till min mamatilda ;) vi blir sju tjejer som ska partaja lite där! har köpt partyhattar och sånadär små tutor. åååh, vad vi kommer ha kul! kommer ta en massa bilder som ni sen ska få se! :) vid 11 ska vi ta bussen in till kalmar och fira 12slaget med alla andra i kalmar ;) sen hoppas vi på någon efterfest, men inget är planerat. ska i alla fall sova hos nille. tredje natten på raken, det händer inte ofta när man är tillsammans med simon nilsson (a) <3

hoppas ni får en riktig härlig kväll allesammans!



nejmen oj vad fint ja pyntade toalettstolen igår då ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Kikar in och läser lite:)



Besök gärna min blogg också. Läs om min vardag och lyssna på min version av låten "9 crimes":) Skriv gärna en rad eller två om vad du tycker när du ändå kikar in:)



// Emma

2009-01-03 @ 00:18:31
URL: http://adifferentwayofbeingyoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0