Skönhetsoperationer

förlåt för dålig uppdatering.. men jag har inte haft lust att blogga alls och jag vill inte klaga. bättre att låta blir då tycker jag.
har varit med nille ikväll i alla fall vilket var jättemysit. tittade lite på tv och pratade :) han åkte hem vid 10 ungefär och då tittade jag på insider med mamma. handlade om skönhetsoperationer som hade gått snett. jag säger inte att den som opererade har rätt att förstöra andra människors liv, men varför ska man över huvudtaget skönhetsoperera sig? det är jättebra att det finns för dom som har något slags "fel", som föds med något som man mår dåligt över eller om man är med om tex en brand. det är jättebra att dom finns där då. men om en helt "normal" tjej vill flytta näsan 3mm åt höger så tycker jag att det är fel. efter operationen kommer hon förhoppningsvis bli nöjd men sen är det något annat hon hittar på sig som är fel. då lägger man sig bara under kniven igen.. nää, sånt är jag faktiskt lite emot. jag är väll inte rätt person att säga att man ska vara nöjd med sig själv, men så är det faktiskt. är glad att det finns personer som är det! bara man inte skryter om det, för då kan det istället låta illa. tycker jag.

hihi, ett litet inlägg om skönhetsoperationer där ja, vad tycker ni om detta?



jag tycker inte ens det är snyggt faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0