Julbak i borgholm

i fredags blev det att åka till borgholm för att göra julgodis med tjejerna :) vi var hemma hos amanda och hade det bara allmänt mysit hela kvällen. bussarna går ju inte allt för ofta till kalmar så vi var hemma vid halv 2. hihi.
i lördags bakade jag julgodis med nilles familj. sen firade vi mormor på kvällen :) hyffsat trött var jag då. nille sov här, och medans jag tittade på "the truman show" så sov han..
idag har jag bakat ännu mer julgodis. hahaha, jag gillar julgodis.. (y) nille hjälpte till också så nu är vår kyl full av detta. jag har invigt mitt nyttiga liv så jag tänker inte äta så mycket. menmen, hoppas ni har haft en bra helg! nu ska jag iväg och fixa naglarna.



mitt hår var lockigt men på bilden är det skabbbbbbb.



mummmmmmms



naaaaaw :)



becca, tilda, sofie, hanna, amanda och linda önskar er alla
en riktigt mooey christmas! :D

Kommentarer
Postat av: pauline

sv: härligt! jodå det är rätt bra, lite nervös inför imorn bara;)

min lucia var jätte fin, din då?:) KRAM

2008-12-14 @ 22:56:10
URL: http://paulineader.devote.se/
Postat av: pauline

sv: å va mysigt det lät! :)

2008-12-15 @ 15:44:40
URL: http://paulineader.devote.se/
Postat av: Anonym

du glömde emma?

2008-12-17 @ 13:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0