Hemma igen

ja, äntligen hemma igen! älskar att åka iväg, både på långa och korta resor, men jag tycker alltid det bästa är att komma hem, haha. tänkte ladda upp lite bilder nu i alla fall så ni har något att titta på. blir roligare så!
i måndags åkte vi till farmor och nisses sommarstuga i hide och sov där till tisdagen. hände inte så mycket där, badade lite, vädret har ju varit jättefint, och latade oss. båten gick vid halv 12 så var hemma vid halv 4 ungefär :)
sen får ni ursäkta att min blogg ser ut som den gör, inte alt för bra på blogg asså! men det kommer lösa sig.
hur som helst, här kommer lite bilder dåva.


hoburgsgubben (y)


mamma <3

tt
nille och jag

j
marcus och jag



fh


.f
älskling<3


bror på båten hem :)

Kommentarer
Postat av: ImaThug

Säg till den där tjejen Rebecca,att hon saknas på BDB..:D

2008-07-23 @ 05:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0