Stranden och shopping

ännu en solig dag och det betyder stranden! pappa, jag, marcus och hans kompis andreas åkte till värsnes och solade&badade. skulle alltid kunna ha sånt här soligt fint väder! :)
sedan åkte mamma, jag och mormor in till stan. hittade ett par skor, ett armband och örhängen. jag älskar rean, haha.
gick nere vid hamnen en stund också, mysit va de.

imorgon ska jag till nille och sova där två nätter, så får se om jag bloggar därifrån eller om jag gör det när jag kommer hem.



skorna är från indiska och kostade 199:- men dom ingick i ett erbjudande "ta två, betala för en", så mamma köpte en tröja för 149:- och jag dom här så allt gick på 199:- bara. :) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0