"Frisörer är bitchar hela bunten""

idag har jag fått veta att någon, vill inte nämna namn, har sagt: "man ser vilka som är frisörer. dom är bitchar hela bunten." för att vi råkar komma in i matsalen? asså, ärligt talat.. hur mycket avundssjuka har inte den tjejen mot oss då? hon känner inte oss alls, hon bara antar vilket är farligt. ingen i min klass är en bitch, verkligen ingen. har en underbart bra klass. men det är väll typiskt tjejer att säga sånt när dom blir avundssjuka. påstår inte att vi är snygga frisörer, inte alls! men varför skulle hon säga så om det inte vore för just avundssjuka? jag vet ju själv hur jag är. ser jag en snygg tjej eller vet jag en tjej som min pojkvän är så jäklar va hon är bitchig då!

egentligen är det riktigt töntigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0