"Låt den rätte komma in" tss

igår var jag, nille, sofie och z på bio. mysit de :) såg "låt den rätte komma in". tyckte den var okej för att vara en svensk skräckfilm. Jag tycker att filmens namn är lite smått kul också.. men det är väll bara jag som tycker det :D sofie var hos mig en stund innan i alla fall och sen cyklade vi in till stan. bion var slut lite efter 11 och vi var hemma vid 12 hos nille. nille och jag alltså. tittade lite på film och sen somnade vi. har haft en riktig slappdag idag, och det behövdes (a) älskar att vara med han och bara finnas till. kan låta tråkigt när man säger "vi har tittat på film en hel dag" men det är det inte. är så härlig att göra det ibland. speciellt med han :)



från bion igår. trängde in oss i en hiss och tog lite kort (y)



och detta är från loppisen. allt kostade 20kr. skärp, armband och väska för 20kr! rätt bra affärer de.

Kommentarer
Postat av: linda

så fin din blogg har blivit! :)

2008-11-17 @ 14:17:30
URL: http://lindaaaolsson.blogg.se/
Postat av: pauline

va fina grejer du fick från loppisen! :) kram

2008-11-17 @ 19:05:46
URL: http://paulineader.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0