Slarvig uppsättning

okejdag idag. eller egentligen inte så bra. ingenting har varit på min sida och det gillar inte jag. och sen utvecklingssamtal ikväll och det kommer säkert inte gå bra de heller. aja, hoppas det blir bättre sen. såklart de blir förresten, tilda och sofie kommer ju hit sen :) filmmys eller nått blir det väll.

hade shamponeringsprov idag och det gick okej. haha ingenting har gått bra. utom en uppsättning som jag gjorde. vi ska ha flätteknikprov om några veckor och gjorde en ganska slarvig uppsättning som jag ska göra bättre på provet :) ett par bilder blev det trots att min lärare tog min mobil...

 

ska locka håret som bara hänger tror jag och göra allt mycket mer nogrant. är kär i att ha hår runt halsen förresten, jag tycker det är så snyggt när det ska vara lite annorlunda (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0