Café Lotsen

sitter hemma hos pappa nu och tittar på mysteriet på greveholm. haha, gillar den ganska mycket alltså (a) har varit på stan och käkat jättegoda mackor på café lotsen. pannbiff och ägg på, så himla gott! sen var pappa och jag en sväng på ikea och kollat lite nya möbler och så. dax att flytta igen den 14e november eller kanske den 17e. men det blir nog bra :) fikade lite på ikea också, haha, älskar ikea asså (y)

ikväll ska jag bara ta det lugnt, ganska trött efter igår. massa matte och kemi blir det nog också... rulla permanent borde jag göra också. höhö :) nille kanske kommer om jag har lite tur.

bilder från igår kommer när jag har lagt in dom. måndag eller tisdag blir det nog :) ha det bra ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda Lundius

Svar: Tack så mycket! :D

2008-10-11 @ 18:02:02
URL: http://lundius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0