APUplats

sjuk idag. min hals är inte glad på mig inte. gör ont ända upp i öronen :( och imon är det bistrobar, ett dansställe typ, och mamma har sagt att hon ska betala åt mig. fan ta min hals om ja inte kan gå :O aja, måste ändå till skolan och skriva prov imon så tror nog det blir lite fest ändån :)

ikväll ska jag vara med nille en stund, det brukar hjälpa när man är sjuk. just nu sitter jag hemma hos mormor hela själv. vattnet är avstängt fram till klockan 4 hemma och mamma jobbar.. bättre å va här då :) finns ett skåp med massa godis i också och det är ju inte helt fel (a)

har nog glömt att skriva det men nu har jag fått min APUplats :D det fick bli på hairtouch (stavning?) och det ska bli så kul att få vara ute och "jobba" varje fredag. tiderna är ju inte dom roligaste.. sluta klockan 6? en dag e veckan är det väll okej, men att vara hemma halv 7 varje fredag? nejtack. men ja är ändå glad att jag har ska vara där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0