Hejdå förbannade ångest

inatt vill ångesten sova hos mig. han brukar göra det fast att jag försöker att putta bort honom. hatar honom så sjukt mycket men han verkar inte förstå det eftersom han hela tiden stannar? han följer efter mig hela tiden och gör så ja känner mig stressad och sjuk. han är en riktigt elaking den där ångesten.

jag ska anstränga mig så mycket som det bara går att få bort honom ikväll, för han är inte värd en sekund av min tid. jag är inte så dålig och värdelös som han vill få mig att tro att jag är. jag ska kolla på tv själv med min underbara mamma nu, och ångesten ska fan inte få tränga sig igenom.

det kommer fler chanser, bara för att det inte går en kväll så är det inte försört. jag litar på mina kompisar och jag lite på min pojkvän. ingen av dom gör nått dumt. så stick din förbannade ångest, det är dig som ingen vill vara med och det är dig som ingen saknar när du är borta. det är bara skönt att slippa dig. mina vänner ville ha med mig ikväll, inte dig.
jag är bra som jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0