I want to be the only one

idag har jag varit på stan och på ikea med pappa. mysit, gillar att vara med han. vill inget hellre än att vi ska flytta ihop alla igen. tänker på det varje dag, och jag hatar att jag inte kan göra något åt det. så varför ska man tänka på det så mycket då egentligen?


har klippt mig idag hos en jättetrevlig tjej som också har gått på larg kagg skolan :) jag tror den hette apollon/apollo eller något liknande ;)

ikväll ska jag sitta hemma fast jag vägrar göra det så jag får väll helt enkelt gå ut helt själv. vill inte räkna matte, fast så blir det nog ändå.


I just want to be the only one for you
but I know I can't
and it hurts so much

Kommentarer
Postat av: linda olsson :)

vad gulligt skivet :)

2008-10-30 @ 16:40:41
URL: http://lindaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0