Fashionshow

så himla kul det var att gå modell! trodde jag skulle kissa på mig innan, men när man väl var klar. helt otroligt. alla tog kort och det var ju inte lite folk heller! asså, det var så jäkla roligt så ni anar inte! :) här kommer lite bilder i alla fall. tyvärr är dom inte redigerade eller klippta, ska installera såna program på den här datan efter helgen.



söta jessica sminkar mig :)



endel folk dåva. men detta var när den andra klassen hade sin visning, fast det var inte färre personer på vår :)



that's meeeeee :)



that's tilda <3



fashionshow






& ikväll blire nog ferre. ingen lust alls med tanke på att jag har vart uppe sen 6 idag på morronen. men allt löser sig nog :) ha en trevlig kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0