Temadag för HV

idag har HV haft temadag i skolan :) började med frukost i matsalen, gott de. fick sitta enligt bordsplacering och dom vi satt med blev även våra lagkompisar (y) hela tävlingen gick ut på att klä ut sig och att hitta på nån ramsa och lite sånt. min grupp var hipphoppare. varje grupp fick 100 kr att handla kläder/rekvisita för och vi valde att köpa stora t-shirtar på maxi. tog massa kläder från mitt hem också, höhö. vi kom på en ramsa och en dans som vi tävlade med :) med vi vann inte. sen vare lite lunch, och sen blev vi ettor stylade av tvåorna. det är gymnasiemässa på lördag så då ska dom ettor som vill vara modeller. så himla kul! annat än naturvetenskap de. förlåt att jag alltid jämför med natur men jag tycker det är en ganska stor motsatts till frisör. aja, min frisyr blir skitsnygg och makeupen kommer nog inte bli så dum den heller! ska vara en leopard ju (;

vi är stans coolaste chicks
och vi kan våra trix
när vi kommer med kam och sax
och höjer volymen upp till max
(Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0