Stresssssss

tänkte att jag nog skulle hinna blogga ett par minuter trots att det är hur mycket som helst att hinna med i veckan. jag tror jag kommer dö pga skolan? stress är något som jag har svårt att hantera, så nu är min hals åt helvete :( men men, snart är det höstlov så vi ska inte sitta och deppa :D

i skolan idag har vi schamponerat (för sista gången..) och applicerat färg. hyffsat kul de ju :) fast lite borta har jag nog varit kan man säga.. ;) har tagit kort på våra håruppsättningar som vi hade gjort till gymnasiemässan så tänkte att jag kunde lägga upp lite bilder på mig snyggisfrilla när jag har lagt in dom på datan. höhö.
satt ute med nille en stund ikväll också, var hemma runt 10. & nu äre plugg som gäller. kemiprov om hårets rötter å blablabla.. fast måste säga att det är intressant :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0