Nöjd flickvän

jag bloggar mest för att säga godnatt. alla är osociala på msn och jag orkar inte bdb på den här sega datan ;) men kan ju passa på att berätta om dagen nu när jag ändå skriver. eftersom det är onsdag har vi haft den längsta skoldagen på hela veckan. skittråkiga lektioner gör ju inte dagen lättare.
idrott, svenska, matte, engelska, engelska igen och sen svenska.. igen! haha. menmen, jag gillar ju svenskalektionera lite i alla fall ;D

efter skolan var jag med nille. alltid lika kul å va med han :) vi kollade lite på tv och hade det mysit. nu är han inte lika kul, för nu när jag vill prata på msn så städar han! haha, men har ju tjatat på han om det så jag ska väll vara nöjd (a) imorgon har vi 16 månader att fira tillsammans, så jag hoppas att han får sova här :) höhö.

jag skulle ju bara säga godnatt. så det får jag väll göra nu. GODNATT OCH SOV GOTT :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0