Shampoonering

nu sitter jag hos nille och funderar på att plugga lite.. han är iväg och kommer om typ en halvtimme. höhö.
idag i skolan vare vanliga lektioner, men jag hade sovmorgon till halv 11! (y) för gutt. hade engelska på förmiddan då, vi lekte mest typ. sen lunch, sen matte vilket jag tycker e kul :D sen hade vi svenska, ett rättstavningstest bara sen fick vi sluta.

igår var det shampoonering som gällde! vi fick shampoonera på varandra, men jag blev det två gånger eftersom lärarn visade hur man skulle göra på mig inför alla andra. haha man håller ju på att somna! sicksackrörelser, cirkelrörelser, hålla handen på rätt sätt, ja det är mycket svårare än vad det låter. men riktigt kul är det också! jobbade också på lite håruppsättningar. min kusin får bli docka åt mig på lördag när vi ska fira henne (; hon fyller 10 på fredag (tror jag)

imorgon blir det stan med matilda en stund. ska köpa diddlegrejer till lovisa då i present och sen ska jag se om jag kan hitta något riktigt snyggt linne att ha på mig på vallen på torsdag. insparken då ju, lääängtar en massa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0