Chillidillfest

det var precis var det blev för födelsedagsbarnet tilda igår som fyllde hela 17 år- hon hade bland annat fått ett klippsett som hon kan använda hemma, perfekt?
vi var sex tjejer hemma hos henne, två av dom hade jag inte pratat med innan så det var roligt! käkade familjepizza, melon, vindruvor, chips, och massa gott. hur trevligt som helst! tog en buss hem till nille vid 1.

en riktigt äcklig gubbe gick för sig själv när jag stog på stationen vid halv 2 på natten. jag kollade dit snabbt och då sa han: ha ha ha! sånt skrämmer verkligen mig ordentligt. vad gjorde ens gubben ute helt själv mitt i natten?

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi har löst de , vi e vänner igen:)

nej, vi höll inte på med sms, de va i tele vi snackade :)

2009-02-21 @ 15:30:47
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0