Blir naglarna fina älskling?

jag ska börja lägga in mer dagens outfit! jag tycker själv att det är kul att se vad andra har på sig och hur dom kombinerar olika kläder. kanske jag kan insperera någon i något inlägg då. hihi, man kan ju hoppas. kom bara att tänka på detta nu..

har varit med nille hela kvällen, myskväll såhär innan skolan börjar. tittade på en skräckis, ja jag gillar skräckisar, och mös. gjorde chokladpudding med grädde som blev megagod! han hittade även min nagelfil som jag har fått av hon som fixar mina naglar. har inte kvar några lösnaglar nu tyvärr, dom satt inge vidare på mig.. men får se om jag tar och fixar dom nån annan gång! hur som helst, fick lite kort på han när han satt och filade sina naglar. hade han ens nått att fila på liksom?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0