Klipp, klipp, klipp, underbart!

dagen har varit hur kul som helst! fick klippa, en docka visserligen, med det spelar ingen roll. för jag fick klippa med endast lite hjälp från min handledare. klippte av ca 5-6 cm på topparna som såg riktigt fula ut. klippte även upp det. lite dumt att jag inte tog för-och efterbilder, men efterbilder får ni se i alla fall som är tagna med en dålig mobilkamera.. håret ser fortfarande slitet ut, framför allt på korten, men i verkligenheten såg den faktiskt bättre ut måste jag säga! :)





det är inte jag som har färgat dockan, däremot ska jag färga nilles hår på tisdag på salongen. det ska bli silverblont, något som jag själv också snart ska färga hade jag tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0