Snöbollar vs pulkaåkning

det första jag ser när jag vaknar är snö. riktigt mycket snö! visst lyser det upp den tråkiga vardagen, men tänk på blasken som kommer sen. usch säger jag bara! jag är en ganska liten tjej som tydligen vissa killar ser som en måltavla. så under högstadiet så fick man endel snöbollar på sig, precis som många andra små tjejer som inte kan göra något när tre killar ligger över dom och mular ;) man skrattar fast de inte är kul? eller är det det? tss^^

snö förstör även skor och man blir blöt om fötterna. det positiva är att man kan åka pulka (a) har aldrig åkt skidor mer än på tomten när jag var liten någon gång. pulka däremot åkte jag, och jag älskade det. vilket jag gör fortfarande. så skönt att vara ute med termobyxor, en stor jacka, sockor, no makeup, och bete sig som ett litet barn! bara vara den man är. att komma hem till en varm kopp choklad är ju inte heller helt fel!

Kommentarer
Postat av: sofiefaaager

ja nu är jag fan less på dem här dumma dummerjönstankarna..

du är braaa (L)

2009-01-04 @ 16:25:22
URL: http://sofieefagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0