Mmmmmassage

kom precis hem från en välbehövlig massage. tror aldrig 45 minuter går så fort som det gör när man ligger på massagebänken! har även en riktigt snygg ring nu runt hela ansiktet, de e tur att man bara ska sitta hemma ikväll.
imorgon börjar skolan, har tre prov, något jag inte ser fram emot. vi ska föna bascontrol, något jag är kass på! ett IG till och jag vet inte vad jag gör. vi ska även ha kryssappliceringsprov. en färgteknik man ofta använder sig av. något jag tycker jag är rätt bra på. det tredje provet är mitt omprov. det är pinsamt att säga det men jag har faktiskt IG i permanentrulling. vet precis vad jag gjorde för fel så jag hoppas att det går bättre imorgon. usch. vad dålig jag kände mig när hon sa det. IG finns inte i min värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0