Kosta outlet, shoppppping

Kosta outlet idag med mamma, mormor och marcus. På vägen dit fick vi punka på ena däcket på bilen. Hur fasen lyckas man punka på ett bildäck liksom?! Någon hade väl slängt ut något på motorvägen antar jag.

När vi efter många om och men kom till Kosta så var det visst tvåårsjubileum så det var smockat med folk och hon idol-Alice var där och skrev autografer.. Aja, fick i alla fall med mig en del hem! Och dagen var mysig och rolig även om vi hade lite motgångar!
Självklart glömde jag fota smyckerna jag köpte, får se om jag har tid att lägga upp dom senare ikväll.



Sminkborttag och en mascara 149kr



Miss Sixtyparfym. 149kr tillsammans med en bodylotion som mormor fick.



linne, lite sönder i pärlbanden, går såklart att fixa men fick det billigare! 200kr



sjal 99kr



Björn borgkalsonger till Nille. 114kr


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt att se att du börjat blogga igen. Jag gillar att läsa det du skriver, är med om, tänker och känner. Snyggt linne. Påminner lite om det du hade som var blått i siden typ?? Du vet vilket jag menar va? Modellen är densamma tror jag. Så snyggt på dig gumman! Vi har en bra helg i varberg men det är skönt att va hemma igen. Vi ses säkert snart. Låång kram från Nillemamman.

2009-07-05 @ 20:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0