New jeans, unbelievable!

Ni som läser min blogg vet att jag har opererat magen, och att den har blivigt mer platt. Jag kan inte ha några av mina jeans längre, skittråkigt faktiskt. Har svårt att hitta jeans, är för smal, men idag, då ni! Ett par underbara jeans som det stod Rebecca på! Som gjorda för mig. Kommer inte upp någon bild ikväll, men snart så. Lär ju komma upp som dagens outfit inom en snar framtid så håll utkik. Dom är från gina tricot och kostade bara 399 kr.

Nu ska jag mysa med min underbaring till pojkvän, men först en liten bild som jag tog idag efter ösregnet inatt!





 

Kommentarer
Postat av: Elle

ja det är kul :) hur var din helg?

2009-07-06 @ 22:59:08
URL: http://emeliesaraholsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0