Nu är den på plats!

Nu sitter den på plats under bandaget! Det ända som kändes lite var bedövningen, liksom spände lite i armen, annars var det ingenting. Tror Nille tyckte det var jobbigare än vad jag tyckte, stackarn.
Nu är jag bedövad över hela armen dock, inte så härligt inte.



En trött Becca innan "ingreppet" med linnet en aning för långt ner. Passade bra att lägga bloggadressen där, heheheh.



Jag emlar på allt, tycker det funkar skitbra. Så detta är väl någon timme innan!



På plats! I hela 3 år kan den sitta där, superskönt.


Kommentarer
Postat av: Elle

Härligt :) jag har bara tagit de lugnt, shoppat lite också :) har du gjort idag då?

2009-07-07 @ 22:38:32
URL: http://emeliesaraholsson.blogg.se/
Postat av: Nillemamman

Skönt att det gick bra. Tänkte på dig. Hörde av Simon att han mådde "sådär" under tiden. Så är det med killar förstår du, vi får utstå det onda men de verkar lida mest. Hihi. Stackars dom. :-)

2009-07-07 @ 22:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0