Eltons kamp mot cancern är över

När jag åkte till Linköping för att opereras så träffade vi en liten glad kille där. Då hade han inte fyllt två år ens. Han var igång hela tiden, pekade och sprang runt, medans mamman eller pappan kom efter med droppställningen han var bunden till. Vi träffade denna lille kille många gånger, både i Linköping och i Kalmar, pratade mycket med hans föräldrar och så.
Hans namn är Elton och han har kämpat mot en mycket svår cancer. Idag på morgonen somnade han in, 2 år och 3 månader gammal.

Jag förstår inte varför jag överlevde min cancer men inte han sin cancer. Jag blir så fruktansvärt arg och jag kan bara inte fatta detta. Han var en riktigt liten kämpe, en av de största kämparna jag vet.

Jag hoppas lille Elton har det bra där han är nu, och att hans familj klarar sig igenom detta så gott dom kan.. Kan inte förklara med ord hur ledsen jag är för deras skull.

Besök Jennis blogg för att veta mer om deras söta lilla son.


Kommentarer
Postat av: Missie- The One

Hejhej, jag har vart borta ett tag från blogg.se men nu är jag på väg tillbaka, kolla gärna in min blogg igen! Ha en underbar vecka :)

2009-10-26 @ 14:07:24
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: louize

Hej!

Följ gärna min nya blogg. Och lämna en komentar.

www.pappasflickalouize.blogg.se

2009-10-28 @ 20:37:03
URL: http://pappasflickalouize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0