Hemma

Så var jag hemma igen. Har inte längtat hem nånting och skulle inte tacka nej till en solresa till.. Älskar värmen, ska ta mig tusan flytta utomlands efter stundenten!

Har haft det så sjukt underbart, vet inte ens vart jag ska börja berätta :D Massa sol och bad blev det, lite småtripper runt i Hurghada och snorklingen då. Lite jobbigt var det att alla tjatade in en i butikerna, har så svårt att bara ignorera men det var liksom så man fick göra många gånger. En ville ha mitt nr och undrade om jag ville ha honom som Egyptisk pojkvän. En annan ville ge mig sin mejladress. En tredje tog mig under armen och sa att han var singel när han fått reda på att min lillebror inte var min pojkvän (vilket många trodde), en fjärde försökte pussa mig på munnen och hej och hå, alla dess varianter fanns!
Tillslut tänkte jag att jag skulle säga att jag har pojkvän så dom lämnar mig ifred. Efter att ha sagt ja när frågan dök upp så skulle väl denna trevliga kille veta allt om denna pojkvän som inte finns -.- Fick berätta saker om mitt ex, i desperat behov av att svara snabbt. Kändes inte helt okej nej haha!

Snorklingen var helt otrolig som sagt. Alltså, det var som att upptäcka en helt ny värld där under. Men jag är liksom rädd för små spigg på kattrumpan i Kalmar så det kom lite som en chock för mig när det var fiskar precis överallt, även sådana på 2 meter. Kameramannen filmade allt och vi har sett filmen. Haha, man ser paniken jag har i vattnet och hur det slutar med att jag diskuterar med snorklingskillen som tar mig i handen och simmar iväg (y) Är dock jäkligt glad att jag gjorde det, något jag rekommenderar starkt om ni åker till Egypten wie!

Har tagit ungefär 400 bilder, så det är en jäkla massa. Lägger ut rätt mycket på facebook och inte så mycket på bloggen. Pallar inte ladda upp bilder på två olika ställen när det lär bli en del.. Gör en mapp som heter Egypten så kolla in den sen hihi :)



Pigg och glad tjeja hehehe.


Kommentarer
Postat av: sammagamlamamma

Vad härligt ni verkar ha haft det. Å vad bruuuuuun du är!:D

2010-04-14 @ 19:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0