Dumma bruna kuvert..

Idag när jag vaknade var jag på bra humör. Solen skiner ju så det känns verkligen som vår trots att det ligger snöhögar överallt. Kan dock inte hjälpa att jag får lite linköpingskänsla..
Hur som helst, jag var glad när jag vaknade! Sen, kom jag ut i köket och ser ett sånt där äckligt brunt kuvert ligga på bordet. Yey, självklart va det väl till mig och självklart är det ännu en sjukhustid i mars.

För att bli glad igen ska jag in till stan och shoppa upp lite pengar med mamma och mormor. Ikväll väntar ett boxpass med My och sen fika med pappa.


Kommentarer
Postat av: Fantastiskafelix<3

Startar min veckans blogg tävling idag och utser vinnare på söndag, finalisterna tas ut på lördagkväll. Skriv kommentar i bloggen min att ni vill vara med och tävla så kollar jag er blogg och utser efter det finalisterna. :)

2010-02-24 @ 16:17:02
URL: http://fantastiskafelix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0