Kaos inuti

Det är helt sjukt vad mitt humör går upp och ner. Är så lättirriterad nu vilket är galet jobbigt.
Det känns som allt är kaos inuti mig. Bättre än så kan jag inte förklara. Får liksom inte ordning på saker och ting, tänker för mycket och tänker för lite. Är så stressad inför mars och allt som väntar. Många föredetta cancerpatienter upplever samma sak som jag, att ju närmre kontrollerna man kommer, desto jobbigare blir det.

Jag vill inte må så dåligt som jag har gjort så måste se till att lösa detta innan det blir värre. Kan ju inte gå såhär tills mars är slut. Frågan är bara hur jag ska göra det.

Försöker ta vara på de bra stunderna helt enkelt, och dom är väldigt många! Idag har varit en bra dag, helgen kommer bli en bra helg, helgen därpå.. Sen får vi ju inte glömma lovet! Har även en underbar vän som alltid gör mig lika glad, Myyyysis ♥ Så efter en simtur med henne ska jag nu trycka i mig en semla och försöka se det positiva wie.



Tss, söt fläta jag lyckades göra idag också (DET är lycka ska jag säga er!)




Kommentarer
Postat av: Mys.

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2010-02-16 @ 21:42:47
URL: http://mysprinsessa.blogg.se/
Postat av: nilleee

snyggt snyggt hår på bilden! :D

2010-02-17 @ 14:48:17
Postat av: Becca

mihi, tack nillis! <3 tkr dock det ser lite backslick ut, inte okej

2010-02-17 @ 18:59:46
URL: http://beccaanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0