Skratta åt det tråkiga!

Haha, kom och tänka på en grej My sa igår på vattengympan igår när vi skulle göra något som hette sprattelgubben (hahaha...)
"Becca, skaka av dig alla cancerceller!"
Humor föredetta cancerpatienter emellan.. Ibland måste man kunna skratta åt det tråkiga. Oj vad vi har haft kul här hemma när jag var flintskallig. När jag rakade mig så finslipade vi ju inte allt direkt, då hade det bara dragit ut på tiden. Framme vid pannan hade det liksom blivit kvar lite lite hår, sånt där kort man har vid pannan, på ett ställe då. Mamma kallade mig för lill-erik, ni vet han i Bertfilmerna, haha! Hans lugg står ju upp lite snyggt sådär ;)



Haha fan va kul det är när han kommer in i rummet... "Hej Erik, välkommen! :):):)"


Kommentarer
Postat av: Elin

hahahaa, så jävla bäst är dt där!!! :D

2010-01-06 @ 10:42:46
URL: http://tvillingblogg.blogg.se/
Postat av: Sammagamlamamma

Vad härligt det lät som ni hade där i simhallen du och My. Jag tror stenhårt på galghumor! Det är så fantastiskt att ibland få skratta åt det som är jobbigt. Alla människor förstår inte den typen av humor, men de som gör det kan ha jäkligt skitroligt! Driv med dig själv och skratta på Becca, du kommer långt på det vännen! Bamsekramen

2010-01-06 @ 11:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0