Håret bakom öronen

Dagen blev rätt chill ändå! Slutade redan vid halv 12 så då gick jag hem och sov haha. Simmade med My på eftermiddagen sen också, och sen käkade jag lite hos mormor. Skulle över dom där grejerna ni vet som finns i simhallen som delar bassängerna? Dom långa grejerna haha. Skrapade upp benet och fick blåmärken när jag skulle över där i alla fall (y) (Och det är inte så illa som det låter)
Imorgon är det fredag vilket innebär helg wie!

Förresten, jag kan ha håret bakom öronen, det är lycka asså(a)


Kommentarer
Postat av: Linda

sv; kommer inte vara inne på msn på hela helgen! men du kan väl skicka ett sms? :) hehe skriver mitt nummer i nästa kommentar, måste se om dom syns :D hehe

2010-01-08 @ 14:49:56
URL: http://aplaceinthisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0