Jag hatar cancer

Jag hittade precis en blogg som skrivs av en kille vars flickvän dog i cancer när hon var runt 20 år gammal. Jag kan inte beskriva känslan jag får när jag läser det, jag tycker det är så fruktansvärt. Sånt finns inte, man dör inte i cancer 20 år gammal. Man dör inte ifrån sin pojkvän. Man vill inte se den man älskar dö. Usch vad dåligt jag mår när jag läser det. Sjukdomen blir så verkligen, cancern som jag tänker mindre och mindre på dyker upp i tankarna igen. Man kan dö i den, något jag har så svårt att förstå eftersom jag själv fick överleva. Förbannade jävla sjukdom, varför tar du dig rätten att förstöra andras liv? Varför tar du så många liv? Jag vann över dig och ägde sönder dina små skitceller du absolut skulle trycka in mig!

Jävlar va arg jag blev på cancern nu då. Nu när jag är sjuk så känner jag igen massa känslor från cellgifterna också, fast mycket svagare då. Kanske därför jag dampar sönder på cancerhelvetet.





Extremt söta bilder också. Fick låna min lillebrors keps eftersom jag inte fick ha skallen i solen haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0