Vare fest igår eller?

Galen kväll igår och kameran var framme en hel del som ni ser! Gjorde bort mig en jävla massa, och här snackar vi verkligen mycket! Haha, men vatusan, man lever bara en gång. Måste även tacka mandisen för en kanonbra förfest med supergod mat och allt!
Min nagel gick av också. (varför går alltid naglar av när man är ute?) Tror mitt ena örhände stack sin kos med wie..

Jag vet att min port syns jättemycket också och vissa av er tänker säkert "men varför har hon inte kläder som döljer den?". Det är för att jag skiter fullständigt i om någon ser den och jag tänker inte anpassa mig efter den. Massa som frågar om den men då är det ju bara att säga som det är! Haha de va en som frågade igår då, vad jag hade där, och då var det en liten sötis bakom honom som bah: ja, det undrade jag också men jag vågade inte fråga..
Nawi :)




























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0