Glatt inlägg och så

Jaha nähä, känner inte för att blogga egentligen. Gick till skolan med fettit hår (något som i princip aldrig händer eftersom jag duschar varje dag) bara för att vi skulle ha hårspa då. Vilket alla i min klass trodde innebar bland annat schamponering.
Men icke, de va visst bara vanlig huvudmassage så där fick jag gå med mitt fina hår hela dagen!

Möttes av det alltid lika trevliga bruna kuvertet när jag kom hem. Däri låg lappen som alltid får mig att le med en tid till gyn för cancerkontroll.
Jag hatar alla jävla bruna kuvert och jag hatar cancer. Finns ta mig tusan inga ord för hur mycket jag hatar kontrollerna heller för den delen.

Men bara för att jag inte pallar ha en deppig blogg så får jag väl tillägga att dagen faktiskt har varit bra ändå, även om det inte verkar så haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0