Allt såg bra ut på gyn!

Kom hem från sjukhuset för en stund sedan, provtagning och gynundersökning. Äggstocken såg bra ut så är kanonglad över det :) Och för er där ute som fått för sig att jag bara kan få barn varannan månad och vatusan allt är, icke sa nicke. Min vänstra äggstock har tagit över allt jobb så jag är precis som alla andra. Så nu kan ni sluta spekulera kring det, ni som gör det vill säga ;)

Igår vare frisörmässa i jönköping, skojskoj! Har tagit en del pics som jag lägger upp på bloggen när jag orkar haha. Här är i alla fall felle och moi :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

va ska man ha för frilla i sommar då, frisören? ;D

2010-03-22 @ 17:29:52
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0