Klippmodeller imorgon

Jag är gladis och tröttis. Har hittat en klippmodell tills imorgon, ute i sista minuten, jag vet.. Malte ställer upp i alla fall så det blir ruuuligt! :)

Gick till skolan utan smink idag, något jag egentligen hatar nu när jag har kort hår. Sminkade nämnligen varandra, ett varmt och ett kallt öga fick vi testa på i stil&form kursen. Skoj va de! Osminkad nu med och har precis fixat klart mina naglar wiho. Redo för att krya ner i varma sängen och tagga inför gymmet som jag tänker besöka imorgon innan skolan.





Kommentarer
Postat av: latifah

du behöver inte sminka dej ser lika bra ut utan!:)

2010-03-23 @ 20:30:31
URL: http://entrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0