Nya solbrillor ju

Har sprungit runt på stan med sofie idag , wiho! Hittade ett par glasögon på gina för 59 spänn, var tvungen att köpa dom liksom. Åkte sedan till mediamarkt med mamma och bror för att kolla litegran. Stressade efter det hem till My och kom precis alldeles nyss hem därifrån då. Like her very much.

Nu ska jag städa, och det är så stökigt att jag inte vet vart jag ska börja. Har nog halva garderoben på golvet :(( Menmen, får ju finbesök ikväll, dvs felle och soffan. Eller ska jag kanske säga kalmars stjärnor? Hahahaha.
Felle sover här eftersom vi ska åka buss till jönköping imorgon klockan 6 och gå på en stor frisörmässa, wie!






Kommentarer
Postat av: sammagamlamamma

Ååh, Jönköping....hälsa från mig. Min gamla hemstad. Gick gymnasiet där. Mitt i stan. Det kallades "Peset". Heter egentligen Per Brahe gymnasiet. Ha en superbra dag i en superfin stad. Kramen

2010-03-20 @ 22:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0