Gosh vilken morgon

Tänkte dra med mig mor min till media markt för att köpa en volum master från björn axen. Måste fan ha en..
På tal om hår så är jag faktiskt nyklippt av soffisen, fini!

Ska även hälsa på min lilla lille lillebror på skolan idag, träffar honom inte allt för ofta nu längre. Det är ett internat för er som inte hängde med på det.



Btw, idag hade jag akupunktur vid 7, trodde jag, så satte mig på cykeln kvart i och kom dit preciiiis i tid efter att ha stressat sönder, som alltid på morgonen. Väl där så säger dom att jag har tid imorgon. SATE tänkte jag och cyklade hem och sov. Vaknade lite innan 8 och satte mig återigen cykeln, fast drog till skolan då. Blev sjukt galet jätteglad när jag insåg att vi hade sovmorgon till halv 10.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0