På sjukhuset

Slingat ninas och johannas utväxt idag på praktiken, åh funny! Blir så jäkla kul när det är endel att göra, man lär sig massor på det dessutom.
Dock har det varit stressigt som tusan då jag var tvungen att spendera en och en halv timme på sjukhuset, slutade med att jag kom (fett stressaaad) därifrån halvt sönderstucken. Okej, där ljög jag lite, men först stick i fingret där dom kollar om ämnet tumören producerar finns i kroppen och blablabla läkarprat, och ett stick i armen där dom kollar om jag har järnbrist.

Pratade med min läkare också som sa att jag inte behöver gå på mer än ett ultraljud till mer än det i februari. Ville gråta av lycka, på riktigt. Alla tårar och ångest just den kontrollen har tagit kommer den knappt att kunna göra mer. Han sa att också att dom släpper mig från barnavdelnigen nu när jag fyllt 18. Då ville jag gråta också, fast av sorg typ hah..

Nej, jag grät inte nånting alltså.

SÅÅÅÅ, nu vet ni ännu lite mer om min hälsa! Kul för er hehe. Ska nu glo på desperate några timmar framöver, helt ensam då mami jobbar natt, och se fram emot att vara ledig tomorrow. (plus utvecklingssamtalet som alltid är lika kul då jag missat 100 timmar av det, 50 timmar av det och si och så många timmar i deeeeet livsviktiga ämnet)


Kommentarer
Postat av: sammagamlamamma

Är det inte något du behöver ändra? Till vänster.I bloggen. När man läser om dig. Hur gammal är du egentligen??? 17? Nene....;)

2010-11-24 @ 18:55:05
Postat av: Becca

hahahah jo stämmer lena!

2010-11-24 @ 18:57:04
URL: http://beccaanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0