Snön är här, igen..

Problembarnet här borta har börjat gå på järntabletter. Får likom öppna upp kapseln och blanda innehållet i yoghurt eller sylt. Ja, ni har helt rätt, ungefär likadant som man får göra med 3årigar när dom ska ta tabletter.

Seeen tänkte jag passa på att säga jag hatar snön. Förstår inte hur man kan tycka blaskskiten är mysig?! OKEJ när man sitter inne i soffan med varm choklad, mjukisbrallor och tusen filtar, men bara, bara, baaaara då. Skor, hår, kläder och allt blir förstört. Även ben om man trillar på isen som bildas då Sveriges väder inte kan bestämma sig för om det ska vara plus eller minusgrader.


Då snön lockar fram min onda sida en aning, så håller jag faktiskt på gubben med fönen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0