Resan

Jag längtar tillbaka hela tiden, livet var lätt och hur kul som helst där nere! Under den här veckan har jag känt den underbara det-var-det-här-jag-kämpade-för-känslan. Ångest existerade inte, allt var bara enkelt och lätt.

Festade alla dagar utom en, så ja jo, utvilade kände vi väl oss aldrig precis. Men det är ju lite det som är meningen med en ayia napa resa. Det var långt ifrån högsäsongstempot, men många nattklubbar var öppna och det var mycket folk ändå. Vi lärde känna jättemånga, bland annat ett gäng från grabbarna grus, så vi förfestade hemma hos dom och var ute tillsammans. Vi hade även några norska grannar som vi var med endel, både vid poolen och på förfest. Åh vi hade det verkligen så sjukt himla bra! Tror att det blev mer "personligt" nu när vi åkte, under högsäsong så blir man mer som en i mängden med tanke på allt folk. Dock måste jag fan åka då med!

Vädret var okej, vissa dagar var riktigt varma och soliga! Sista dagen regnade det haha, så då låg vi och sov till 6 på kvällen för att sen gå ut då. Så lite bruna blev vi nog allt ändå!

Jag måste verkligen dra iväg efter studenten sen, runt jul. Vill runt i USA för att sen söka jobb i napa, thailand eller någon annanstans där solen skiner och det är fest jämt jämt jämt. Om ett år befinner jag mig definitivt inte i kalmar längre, inte ens i sverige.
Vill tillbaka nu!



Min hals blev uppfuckad i mitten av veckan, och det håller i sig fortfarande. Längtar så sjukt mycket efter mitt malkars, så imorgon bär det av det med halsont eller ej! Går ner så himla lätt i vikt så ska käka så jäkla mycket skitgrejer blandat med protein typ.. Om halsen tillåter vill säga.

Ska snart dra iväg till sofie för lite förfest nu innan vallen!


Kommentarer
Postat av: Linda

Du verkar ha haft en bra resa :)

2011-05-01 @ 15:25:00
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0