Akta cabben då

Igår hade fanny och jag planer på att dra till strand, men det hela slutade med myskväll hemma hos moi med godis och chips så det både räckte och blev över! Hade även greveholmmaraton, som jag somnade ifrån he he..

Dagen har spenderats i borgholm med mamma och marcus, hur mysigt som helst! Var runt på lite andra ställen också, eftersom mamma ibland tycker det är trevligt att semestra fyra mil från vårt hem.. Men som sagt, jättemysigt! Ska fortsätta kvällen i kalmar hamn med anna och en stor fet glass.



Det var jag som körde runt på härskapet idag, och på parkeringen i borgholm skulle jag ställa mig vid en cabb. Mamma fick lite halvt panik och skrek bara "akta cabben rebecca!" trots att det fanns en hel del andra bilar där. Nä men skit i dom andra liksom..
BARA INTE DET HÄNDER NÅGOT MED DEN DÄR RANDOM CABBEN FÖR TUSAN!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0