Eskilstuna

Sitter här helt lila i huvudet och målar naglarna. Ska skölja ur toningen snart så att jag inte förbli missfärgad!
Ikväll ska vi fira Tilda och Elin som fyllt 19 år, så grattis till dom!

Har varit i Sveriges tråkigaste stad några dagar här nu, men det var rätt gutt ändå. Shoppade och tränade och träffade gammelfarmor och farfar. Gammelfarmor gick minsann på gymnastik (hon är 91bast lilla tanten, med ett minne som slår ALLAS) och där sprattlade dom på benen och rörde på armarna. Hon hade svårt för höftrullningarna sa hon. Åh söta lilla gammelfarmor.. Farfar var pigg också så då blev jag glader, han är väldigt sjuk i MS nämnligen så alltid kul att se han pigg&glad!

Nu måste nog fan toningen ur håret innan jag blir lila. Ha en go lill-lördag allesammans!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken toning använder du? :)

2011-02-23 @ 18:26:03
Postat av: Becca

sv: jag använder goldwells skumtoning, BS (beige-silver) jättebra! :)

2011-02-24 @ 12:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0