Fullt upp!

Hänger i soffan med min bror, skönt efter ett par timmar på stan med annisen! Känns som mitt liv utspelar sig i klädbutiker eller på mcdonalds, som jag för övrigt ska spendera de närmsta tio timmarna på här nu. 17-03, men pengar blir det! Något som behövs när man är i butiker när man inte jobbar.. Skulle inte köpa ett smack idag men ändå har jag lyckats bränna över 800:-, bra där shoppaholicbecca!

Nu ska jag försöka sova lite innan monsterpasset ikväll och inatt. Ledig två hela dagar efter det, så sjukt skönt!





Ett par bilder från kvällen som gud glömde, sate va kul vi hade haha. Sofies öga på första bilden slår ju faktiskt det mesta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0